Alla inlägg den 27 november 2007

Av Camilla - 27 november 2007 21:58

Gud så snygg klänning Gaby hade idag i desperate housewives! Den vill jag ha i julklapp :) Hon var underbart snygg hela hon.

Av Camilla - 27 november 2007 18:32

Jag sov istället för att träna. Inte så bra kanske men skönt :) Fast nu fryser jag massor. Ska sätta igång med middagen för hungrig är jag också.

Av Camilla - 27 november 2007 14:27

Gick upp vid 7 imorse ( ganska pigg faktiskt) och kom igång tidigt med uppsatspluggandet. Tycker att jag har kommit en bra bit på mitt teoriavsnitt men har lite svårt att få tag på litteratur fortfarande eftersom det inte har gjorts så mycket forskning om just ungdomars attityder till jämställdhet. Ska skriva så mycket utifrån det jag har så får jag leta mer sen om det behövs.


Tobbe och jag skulle köpa julklapp (korg med ost, vin och annat gott) till mormor och morfar idag var det tänkt men har inte hört nåt från honom än. De kommer hit i helgen för att fira pappas 50-årsdag så vi tänkte ge dom julklapp då. Pappa fyller inte förrän 9.e december men mormor och morfar vill fira honom när dom är här.  


Träning ska det bli ikväll också, medelpass kl 17.30


Ovido - Quiz & Flashcards