Alla inlägg under november 2007

Av Camilla - 23 november 2007 18:45

Pyret blir sjukare och sjukare, trots medicin. Jag har visserligen inte fått i henne all medicin som hon ska ha men nu är hon så sjuk att hon knappt kan gå. Jag tog fram henne från under badkaret och höll henne en stund. Sen satte jag ner henne och då vinglade hon fram. Och jag som trodde att hon låg där under för att hon var rädd att ta medicin :( Det lutar åt att vi måste avvliva henne. Vill inte att hon ska lida ju. Jag får se vad Johan säger när han kommer hem. Vi hade bestämt att vi skulle ge medicin ordentligt tillsammans i helgen men jag visste inte då att hon var så här dålig. Usch, jag gråter när jag tänker på det.

Av Camilla - 23 november 2007 16:37

Av Camilla - 23 november 2007 09:14

Idag är det fredag och det betyder att min älskling kommer hem :D Men det blir inte förrän ikväll så den här dan kommer väl gå sådär jobbigt sakta. Ska fortsätta skriva på uppsatsen idag, gå och handla lite saker till middagen och så blir det förhoppningsvis träning, om min huvudvärk försvinner vill säga. Jag vaknade i natt av att jag hade jätteont så jag tog två panodil och somnade om. Kändes mycket bättre i huvudet när jag vaknade men jag känner ändå av huvudvärken. Det blir till att dricka massa vatten idag.


Imorgon har vi bjudit Andreas och Jessica på middag. Tobias är i Paris med skolan och kommer hem idag så då ska jag fråga om han och Frida vill komma också. Ska bli riktigt trevligt! 

Av Camilla - 22 november 2007 15:02

Biblioteket i Åkersberga har rensats på böcker om kvinnors historia :) Jag har också kommit igång och skriva. Det känns skönt.


För övrigt så ligger Pyret under badkaret och det har hon gjort sen igår, med undantag av när jag lockade fram henne genom att öppna balkongdörren, för att ge medicin. Jag har använt alla lockningsmetoder nu så det blir svårt att få fram henne ikväll när hon ska ha medicin en gång till. Hon har genomskådat mig. Inte ens mat funkar. She hates me dessutom :P

Av Camilla - 22 november 2007 10:05

Idag:

  • Biblioteket och låna några böcker
  • Läsa massor
  • Träna på friskis med mamma 
Av Camilla - 21 november 2007 22:30

Tack Kajsa för ännu en trevlig kväll! Bönderna, lax med potatis och romsås och så nya marabou nonstop chokladkaka :) Mat och tv is the shit :P


Nu ska jag sova. God natt.  

Av Camilla - 21 november 2007 10:57

Har varit och träffat min handledare nu på morgonen. Det gick bra. En massa bra tips fick jag och han var nöjd med det jag skrivit so far. Så snart ska jag sätta igång med teoriavsnittet.


Kajsa sov hos mig i natt så vi åkte in tillsammans i morse, som ett gift par haha Det var en trevlig kväll igår med quornwok, Ugly Betty och desperate (eller kajsa kanske sov då, hon har sett alla avsnitt den token) Ikväll blir det mys igen ;) Vi ska titta på bönderna och äta middag, lax har jag varit och handlat. Kajsa fixar snacks :)


Köpte en latte i skolan i och med att jag kom dit lite tidigt. Har börjat gilla kaffe nu..kaffe med mjölk åtminstone :)


Visar upp ett bildbevis :) Även en bild på det härliga vädret på station vid universitetet :P

Av Camilla - 20 november 2007 15:42

Ovido - Quiz & Flashcards