Alla inlägg under november 2007

Av Camilla - 15 november 2007 08:14

Av Camilla - 15 november 2007 07:29

Lite, lite kvar att skriva på tentan. Hade en kompletteringsuppgift också kom jag på eftersom jag missade ett obligatoriskt seminarium. Men det var en liten uppgift bara och jag har gott om tid på mig :) Kl 10 ska jag klippa mig. Var längesen nu. Men det blir bara att klippa topparna och tunna ur håret lite. Sen åker jag in till universitetet och lämnar in tentan som jag förhoppningsvis blivit klar med :)


Glömde ju skriva att jag fick en jättefin vas igår av Alex :) Det var typ julklapp-födelsedags-längesen vi sågs-present i ett :)


Ska ta en dusch nu innan jag sätter igång.  

Av Camilla - 14 november 2007 21:14

Så himla kul :D På söndag ska vi skriva kontrakt. 1 April är det inflyttning men det är möjligt att vi får flytta in tidigare. De som bor där nu har köpt hus men de som äger huset har inte hittat nån lägenhet än men om de gör det snart så kan vi flytta in tidigare :)


Alex har åkt hem nu. Var jättetrevligt att ha honom här :) Har lite ont i halsen så ska dricka te nu och fortsätta se Grey's.  

Av Camilla - 14 november 2007 16:15

Jag har städat, tränat och är snart klar med tentan, bara lite finputsning som behövs. Konstigt det där att det ena dagen känns så hopplöst och man kommer inte på nånting att skriva och sen nästa dag flyter det bara på :) Men jag ska inte ropa hej än. Bara för att jag är klar betyder det inte att jag får godkänt sen :P Det här med textanalys var riktigt svårt!


Snart kommer Alex hit. Vi ska laga köttfärssås och pasta. Skönt med lite sällskap och att få tänka på nåt annat en stund.



Av Camilla - 14 november 2007 07:39

Kaffe istället för mitt vanliga te till frukosten :) Hoppas att det ska hjälpa mig att bli klar med tentan! Var faktiskt uppe före 7 idag. DET kallar jag ambitiöst :) Har ju inte tid att sitta ikväll då Alex kommer hit. Har iofs natten på mig om det inte skulle gå :P


Idag börjar budgivningen på lägenheten. Spännande att se hur många som är intresserade. Om vi inte får den så har vi sett några alternativ, vilket känns bra!


Nej, skriva skriva skriva var det!

Av Camilla - 13 november 2007 18:41

Middagen står i ugnen och jag väntar otåligt :)

Av Camilla - 13 november 2007 11:05

Älskling ringde. Han hade varit och tittat på vindsvåningen. Han tycker om den och tycker vi ska lägga bud :) Budgivningen startar imorgon. Jag litar på hans omdöme! Gillar ju det jag har sett på bild :)


Snart blir det lunch och sen ut i snön och iväg till skolan för uppsatsföreläsning.

Ovido - Quiz & Flashcards