Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 10 maj 2008 18:59

Längst ner till vänster och någonstans i högen till höger är vår kattunge :) Mamman till höger.

Av Camilla - 10 maj 2008 18:31

Bilder från gårdagens middag finns här :)

Av Camilla - 10 maj 2008 18:24

Nu har vi bestämt oss för den lilla kattungen. Vi var där och tittade på henne idag. Jätteliten och söt är hon! Om några veckor kan vi hämta henne :) I Lambohov utanför Linköping bor hon för tillfället, vi tog buss dit från station i Linköping och fick då se lite andra delar av stan :)


Efter det blev det lunch i stan, sallad med parmaskinka och mozzarella till mig och italiensk baguette till Johan. Självklart blev det glass till efterrätt :)


Jag köpte nya glajjor också ;) och Johan hittade en t-shirt och en tröja på en ball secondhandaffär som vi hittade.




Av Camilla - 10 maj 2008 08:23

Har läst igenom några bloggar. Ska nog duka fram frukost nu och sen väcka älsklingen :) Han är tröttis.


Njut av solen idag!

Av Camilla - 9 maj 2008 23:16

Vi har precis följt våra söta middagsgäster till tåget. Blev en mysig kväll tycker jag med god mat och dricka :) Jag och Johan ligger utslagna i soffan nu. Man kanske ska förflytta sig till sängen?


Imorgon har jag och älskling planerat att sitta på en uteservering hela dagen och dricka öl, får se hur det blir med det ;) Titta på kissemissen ska vi göra också.


Johan har somnat, god natt!



Av Camilla - 9 maj 2008 20:01

Kajsa och Kalle är här nu! Vi dricker öl och vin medan vi väntar på att maten ska bli klar i ugnen. Blir en gratäng med potatis och massa grönsaker :)


När jag åkte hem med tåget idag somnade jag så en tjej väckte mig när tåget hade stanna haha Men hey, det är ju fredag ;)



Av Camilla - 8 maj 2008 22:45

Fotbollen gick ju på tv4 sport, tv4 plus sa de på jobbet :P Så vi såg bara en snutt på sporten, blev 2-1 till AIK ;)


Har gjort mackor till jobbet imorgon, skrivit handlingslista, sorterat bland favoriter, gjort mig i ordning för sängen och nu ska jag (J också tror jag) sova :)


Längtar efter att få vakna upp till fredag och sol :D



Ovido - Quiz & Flashcards