Alla inlägg under maj 2008

ESC

Av Camilla - 24 maj 2008 22:56

Charlotte var grym :D Island och Danmarks låtar gillar jag med. Har svårt att inte gilla piraterna (Lettland) också ;)

Av Camilla - 24 maj 2008 19:51

Vi har fixat här hemma rätt mycket idag, städat och donat. Älskling har satt upp väggvitrinskåpet och håller på att ställa in alla glas :) 


Jag dricker en kopp kaffe och snart ska vi börja med middagen. Det blir grillspett som vi ska göra i ugnen :) Blev lite inspirerad när jag åt det hos Kajsa och Kalle. Rödvin blir det till och sen lite godis efter, såklart ;) Detta sker självklart framför melodifestivalen :D

Av Camilla - 24 maj 2008 11:10

Älskade Johan somnade i soffan igår kväll och jag lyckades inte få med honom till sängen. Istället sov jag med en katt på varje sida :) Kl 6 i morse kom Johan in och la sig i sängen. Katterna leker lite och nosar lite på varandra men en hel del fräs och morr är det :P  Ska ta några bilder under dagen.


Solen skiner idag med så en promenad blir det aboslut!


Av Camilla - 23 maj 2008 20:57

Nu har vi den lilla kattungen hos oss :) Hon fräser åt Polarn och Polarn sniffar henne i rumpan haha Stackars liten får inte vara i fred. Men hon är tuff!


Mitt uppdrag på jobbet idag hade att göra med att uppdrag granskning ringt min chef och ville veta en del saker så jag fick gå in och läsa utredningar och plocka fram det de ville ha så att en av politikerna i socialnämnden kunde läsa in sig på det och sen ställa upp i programmet :) Och jag hade inte till måndag morgon på mig utan idag innan lunch typ :P


Måste se vad sötnosarna pysslar med nu :)



Av Camilla - 23 maj 2008 08:14

Fredag, sol, lön och kattunge! :D Vilken dag.


Har fått en uppgift av chefen, har till måndagmorgon på mig ;) Bäst att sätta igång.

Av Camilla - 22 maj 2008 21:34

Eftersom älsklingen sov när jag kom hem (förutom när han vaknade till en kortis) så ville inte jag vara sämre ;) Det resulterade i att vi sov till 20.30 Kändes inte lockande att ställa sig med middagen då så blev te och mackor :)


Vi zappar mellan melodifestivalen och Simon & Tomas. Tycker tyvärr att Charlotte ser ut som en blandning mellan ett lejon och en transa :P Men hon är duktig, vilket är huvudsaken och låten är ok. Vi får väl se om det blir en final med Sverige på lördag :)


Jaha, kanske ska vara vaken hela natten nu då när vi fått vår sömn :P

Av Camilla - 22 maj 2008 17:30

Ibland gör HAN mig bra irriterad. Han är så sur när han har sovit.

Ovido - Quiz & Flashcards