Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 22 maj 2008 13:06

Jag har skrivit och publicerat en nyhet heeelt själv på Norrköpings hemsida :) Den finns att läsa här.

Av Camilla - 22 maj 2008 12:40

Anna har blivit sjukskriven. De trodde på sjukhuset igår att bebisen skulle komma men så var det inte. Men den kan nog komma när som helst :) Spännande! Det betyder att jag tar över efter henne idag, tidigare än beräknat alltså. Det ska nog gå bra :) Känns just nu iaf som att läget är under kontroll.  


Imorgon ska lillkissen hämtas :D Jag längtar massor. Ska bli så kul att se hur Polarn kommer att reagera över att få en lek, mys- och buskompis :) Har bokat en tid hos veterinären åt Polarn också för att se så att hon inte är sjuk som Pyret. Får se till att katterna inte äter ur samma skål fram till dess eftersom det smittar på så sätt.


Solen skiner utanför mitt fönster, det hade varit härligt att vara ute!

Av Camilla - 21 maj 2008 19:37

Jag sitter bänkad :)

Av Camilla - 21 maj 2008 19:04

Imorse när Anna kom till jobbet hade hon jätteont i ryggen så hon fick skjuts hem av en arbetskamrat. Jag fick vara själv hela dagen och dels svara för ett ärende på socialnämnden, det gick bra :) Fick mess från Anna när jag kom hem att hon var på förlossningen för observation och troligtvis inte kommer imorgon heller. Undrar om det är en lite bebis på väg!? Lite väl tidigt iofs, 15 juni är det sagt.  


Precis ätit middag, blev en mix av paprika, rödlök, bacon, svarta bönor och tonfisk! Nu blir det soffan :)

Av Camilla - 20 maj 2008 21:38

Tänkte köpa ny digitalkamera inom en snar framtid. Nån som har nåt tips?


Älsklingen ligger och sover så sött i sängen med kläderna på. Ingen lätt match att väcka honom (han måste ju ta ur linserna) men jag ska göra ett tredje försök :)

Av Camilla - 20 maj 2008 20:17

Trodde det skulle vara Ugly Betty på tv men ännu bättre, det är Gossip girl :D



Av Camilla - 20 maj 2008 18:18

Av Camilla - 20 maj 2008 12:46

Så många besökare har jag fått helt plötsligt. Kul men weird :P 190 igår, var nog rekord men känns som det rekordet kommer att slås idag med tanke på dagens antal hittillls.


Håller på och skriver en nyhet nu som ska ut på intranätet. Om en kvart ska jag få en kort genomgång av en ny modul vars utveckling jag ska ha ansvar för. En modul där man ska kunna spara alla anmälningar och ansökningar, även de som inte leder till en utredning. För att kunna föra statistik över det. Hur ska detta gå!? ;)




Ovido - Quiz & Flashcards