Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 19 maj 2008 23:01

haha jag skulle också bli sjukt rädd! Stackars barn.

Av Camilla - 19 maj 2008 21:28

Vega vill jag att vår kattunge ska heta :) Vad tycker ni att hon ska heta? På fredag är tanken att vi ska hämta henne om det passar.



Av Camilla - 19 maj 2008 18:12

När jag kommer hem har Johan varit nere med tvätten och står och lagar mat :) I'm one lucky girl. Blir pannbiff till middag. Fick paketet från hm idag också, behåller den vita klänningen men den blommiga skickar jag nog tillbaka.


På lunchen idag var jag och hämtade min mobilladdare som jag glömt hos Kajsa och Kalle, fick kladdkaka med vispgrädde och kaffe också :) Så gulliga.



Av Camilla - 18 maj 2008 20:51

Blev glass till efterrätt efter middagen. Jag tog citron/lakritsglass (superod) och Johan vanilj :)


Parlamentet på tv nu. Sen ska vi kolla film:

Av Camilla - 18 maj 2008 18:23

Kom hem kl 12 från Kajsa och Kalle. Jag och älskling åt frukost tillsammans då och kollade lite gossip girl. Sen somnade vi och sov i kanske 3 timmar :P


Kvällen igår var skoj! Jag, Emma och Kajsa (och Sofia som var med en stund) hade riktigt kul under eftermiddagen och kvällen :) Sen begav vi oss lagom lulliga till Helén och drack några fler drinkar för att sedan gå till bartömningen på trappan där ölen kostade 15 kr ;) Det hjälpte tyvärr inte, blev inte riktigt så kul som man hade trott men lite dans blev det allt :)


Bilder togs med Kajsas kamera, har snott några ;)

Av Camilla - 17 maj 2008 18:45

Jag, Emma och Kajsa har ätit. Det blev rostat bröd med räkor och avokado, paj och så kladdkaka med grädde och jordgubbar :D Några drinkar har det blivit också!


Musik och mer drinks nu!

Av Camilla - 17 maj 2008 14:49

Nu ska jag åka till Kajsa och dricka cosmopolitans :D Sen ska vi iväg på inflyttningsfest hos Helén och avsluta kvällen med bartömning på trappan ;)



Av Camilla - 17 maj 2008 08:42

Norges nationaldag idag, vilket uppmärksammas lite extra i vår familj :) I Norge festar man ordentligt idag för att fira Norge som självständig stat.


Jag sitter och bloggar i sängen, pigg och redo för frukost medan älsklingen sover, precis som det brukar vara på lördagmornarna i vår lilla familj ;)

Ovido - Quiz & Flashcards