Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 16 maj 2008 19:14

Älskling ser reprisen av high chaparall och jag sitter och håller sällskap. Jag såg det i måndags men kan lätt se det igen :) Godis (mest choklad) och ett glas rött vin står framför mig, härliga fredag!


Tack Kajsa och Kalle för en trevlig kväll igår, var så trevligt så. Dessutom sov jag som en prinsessa ända fram till 6.30 :)


Jag har en beundrare på jobbet. En av de förståndshandikappade som jobbar i cafeterian har sagt några gånger att jag är fin och idag fick jag en slängkyss haha ;) Så gulligt.



Av Camilla - 15 maj 2008 18:56

Vi har ätit grillspett till middag, jättegott :) Nu blir det soffan med lite kaffe och chokladpudding.

Av Camilla - 15 maj 2008 12:49

Efter jobbet ska jag till Kajsa, eller vi ska mötas utanför systemet och handla till lördag då Helens inflyttningsfest är och så gå lite på stan kanske. Sen ska vi hem till kajsa och jag har planerat att sova över där :) Kommer ha nära till jobbet imorgon så kan sova en timme extra :D



Av Camilla - 14 maj 2008 19:37

Kom inte in på tasteline så fick gissa mig till :P Blev rätt gott trots allt. Visste vad som skulle vara i men inte exakt hur mkt och så. Blev iaf nån sorts gratäng med:


  • Kassler
  • Paprika
  • Lök
  • Ris
  • Banan
  • Curry
  • Grädde
  • Chilisås
  • Apelsinjuice


Av Camilla - 14 maj 2008 18:21

Tänkte prova ett nytt recept idag som jag hittade på tasteline och la till i favoriter, men nu är det strul med hemsidan så jag kommer inte åt receptet :( Skit också.


Två kvinnor på mitt jobb tipsade mig idag om en väskaffär som hade 50% off på alla väskor! De hade shoppat där på lunchen. Efter jag hade ätit var jag bara tvungen att gå dit :D Hittade två väskor, en stor svart och en mindre brun. Betalade totalt 450 kr :) Lägger ut bilder senare.


Jäkla tasteline.

Av Camilla - 13 maj 2008 17:39

Har stora planer på att ge mig ut och powerwalka efter middagen. En timme efter då såklart så att jag inte får håll ;) Eller så blir jag så trött efter middagen att jag inte kommer upp ur soffan, det känns troligt. Men nu ska vi inte tänka negativa tankar ;)


Köpte en stooor latté på pressbyrån i morse innan jobbet. Den räddade min dag.  




Ovido - Quiz & Flashcards