Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 13 maj 2008 12:51

Blir själv här resten av dagen så blir att öva på lite olika saker som jag måste kunna om 2,5 vecka (!) när Anna slutar. Hoppas det inte dyker upp massa frågor och saker som jag måste hjälpa till med idag ;) Eller så är det bra träning. Ofta får vi ju uppdrag från olika håll, statistik som ska tas fram, saker som ska läggas ut på hemsidan osv.


5 minuter kvar på lunchen, den tiden kommer ägnas åt att kissa haha

Av Camilla - 12 maj 2008 20:12

Efter middagen fick jag ryck och städade lägenheten :) Härligt när det är rent!


Köpte dove summer glow igår. Man ska gradvis bli brun :) Ska ta några gånger innan det syns men tycker jag ser det i ansiktet redan efter två gånger. Nån som provat den? Tog den ljusa.

Av Camilla - 12 maj 2008 17:38

Så trött, så trött. Har haft fullt sjå (?) med att hålla ögonen öppna idag. Måndag i ett nötskal. Åker regionaltåg till jobbet på mornarna nu, det går 10 minuter snabbare men det går ända till Gävle så jag vågar inte riktigt slumra till ;)


Blev lunch på thairestaurang idag med min grupp på jobbet eftersom en ny tjej har börjat. Jag åt räkor och grönsaker i en stark sås med kokosmjölk och curry bland annat och ris till. Jättegott var det! Och gratis ;)


Men det var lunchen det, nu är det dags att laga middag!

Av Camilla - 11 maj 2008 13:29

Utmaning om mig


Jag har blivit utmanad av Kajsa

För 5 år sedan...
Var jag tillsammans med min första pojkvän.

För 3 år sedan...
Fick jag och Johan reda på att vi fått lägenheten på Storängsvägen!


För 1 år sedan...
Tog jag mitt första extrajobb, på SKOP.


För 3 månader sedan...
Försvarade jag min C-uppsats.


Igår...
Var jag och Johan i Linköping och åt lunch, glass och gick i affärer.

Imorgon...
Ska jag jobba. Det blir lunch på thairestaurang tillsammans med några arbetskamrater och en ny medarbetare.

Om ett år...
Har jag förhoppningvis fått en fast tjänst, gärna på socialkontoret i Norrköping :)

Jag utmanar: Tobbe, Johanna, Carolina

Av Camilla - 11 maj 2008 13:23

Har varit ute ett par timmar i solen. Gick promenad och satt vid vattnet och åt glass :) Så härligt!


Snart dags för lite lunch, sen handla lite för ikväll ska vi till Johans familj och grilla! Blir inte att vi använder minigrillen som vi fick av Kajsa och Kalle i inflyttningspresent (+filt och vin) men snart så :D Tror den kommer användas flitigt i sommar.

Av Camilla - 11 maj 2008 10:53

Fick sån lust på sommarklänningar nu när det varit så härligt väder :) Beställde pecis de här två från hm!

Av Camilla - 10 maj 2008 22:01

Tittar på en av mina favoritfilmer. Sett den alldeles för många gånger ;)

Ovido - Quiz & Flashcards