Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Camilla - 25 maj 2008 17:14

Vi har tillbringat eftermiddagen hos Johans familj. Vi åkte dit med blommor och kladdkaka (som vi inte åt för Emil hade gjort tårta) till Johans mamma. Johans moster med man var där också en stund. Vi satt ute i solen där det var riktigt varmt.


Har tvättid nu. Medan maskinerna går bloggar jag och älskling spelar x-box 360. Katterna leker. Tror de börjar bounda :)

Av Camilla - 25 maj 2008 09:54

Grattis på din dag, mamma.

Av Camilla - 25 maj 2008 09:34

Jag har blivit utmanad av Johanna.



5 saker på min "Att göra lista” idag:

1. Åka med blomma till Johans mamma

2. Tvätta

3. Diska

4. Sola

5. Tvätta håret




5 dåliga egenskaper:

1. Retsam

2. Envis (ibland en bra egenskap såklart!)

3. Hett temperament

4. Dålig självdisciplin

5. Rastlös




5 platser där jag bott:

1. Söder, Stockholm

2. Åkersberga

3. Mjölby

4. -

5. -



5 jobb som jag haft:

1. Förskola

2. SKOP

3. Socialkontoret

4. -

5. -



Jag utamanar: Tobbe, Kajsa, Lisa, Emma och Carro

Ovido - Quiz & Flashcards