Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Camilla - 22 maj 2008 21:34

Eftersom älsklingen sov när jag kom hem (förutom när han vaknade till en kortis) så ville inte jag vara sämre ;) Det resulterade i att vi sov till 20.30 Kändes inte lockande att ställa sig med middagen då så blev te och mackor :)


Vi zappar mellan melodifestivalen och Simon & Tomas. Tycker tyvärr att Charlotte ser ut som en blandning mellan ett lejon och en transa :P Men hon är duktig, vilket är huvudsaken och låten är ok. Vi får väl se om det blir en final med Sverige på lördag :)


Jaha, kanske ska vara vaken hela natten nu då när vi fått vår sömn :P

Av Camilla - 22 maj 2008 17:30

Ibland gör HAN mig bra irriterad. Han är så sur när han har sovit.

Av Camilla - 22 maj 2008 13:06

Jag har skrivit och publicerat en nyhet heeelt själv på Norrköpings hemsida :) Den finns att läsa här.

Av Camilla - 22 maj 2008 12:40

Anna har blivit sjukskriven. De trodde på sjukhuset igår att bebisen skulle komma men så var det inte. Men den kan nog komma när som helst :) Spännande! Det betyder att jag tar över efter henne idag, tidigare än beräknat alltså. Det ska nog gå bra :) Känns just nu iaf som att läget är under kontroll.  


Imorgon ska lillkissen hämtas :D Jag längtar massor. Ska bli så kul att se hur Polarn kommer att reagera över att få en lek, mys- och buskompis :) Har bokat en tid hos veterinären åt Polarn också för att se så att hon inte är sjuk som Pyret. Får se till att katterna inte äter ur samma skål fram till dess eftersom det smittar på så sätt.


Solen skiner utanför mitt fönster, det hade varit härligt att vara ute!

Ovido - Quiz & Flashcards