Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Camilla - 28 maj 2008 21:57

Imorgon efter jobbet ska jag till Kajsa och ha myskväll och sova där. Blir lite shopping innan också :) Det ser jag fram emot.


Pussas och kramas på tv nu.

Av Camilla - 28 maj 2008 19:08

Öppnade fönster, hyffsat kall dusch och massa vatten! Jag kände mig varm och svettig när jag kom hem. MEN jag klagar absolut inte på värmen :) Känner mig  fräschare nu efter duschen ;)


Middag har jag fått i mig också så nu blir det slappa i soffan. Kursen idag var riktigt bra. Känner att jag fick användbara tips för mitt webbskrivande. Åt lunch med en annan kursdeltagare på en pastarestaurang. På tåget hem träffade jag Emma med pojkvän :) De skulle till Mjölby för att titta på bil. Inte varje dag jag ser bekanta ansikten här :)


Den fortfarande namnlösa lillkatten myser i mitt knä, hon är en riktig kelgris. Mellan allt busande vill säga.



Ovido - Quiz & Flashcards