Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Camilla - 13 maj 2008 17:39

Har stora planer på att ge mig ut och powerwalka efter middagen. En timme efter då såklart så att jag inte får håll ;) Eller så blir jag så trött efter middagen att jag inte kommer upp ur soffan, det känns troligt. Men nu ska vi inte tänka negativa tankar ;)


Köpte en stooor latté på pressbyrån i morse innan jobbet. Den räddade min dag.  




Av Camilla - 13 maj 2008 12:51

Blir själv här resten av dagen så blir att öva på lite olika saker som jag måste kunna om 2,5 vecka (!) när Anna slutar. Hoppas det inte dyker upp massa frågor och saker som jag måste hjälpa till med idag ;) Eller så är det bra träning. Ofta får vi ju uppdrag från olika håll, statistik som ska tas fram, saker som ska läggas ut på hemsidan osv.


5 minuter kvar på lunchen, den tiden kommer ägnas åt att kissa haha

Ovido - Quiz & Flashcards