Alla inlägg under juli 2008

Av Camilla - 6 juli 2008 11:07

Pratade precis med Azra i telefon. Vi hade tänkt försöka ses idag innan jag åker men hon skulle iväg och jobba så det blev lite tight med tid. Så får bli när jag kommer tillbaka hit på min semester :)


Mitt tåg går 16.20 i eftermiddag. Mamma och pappa skjutsar mig till Danderyd för de ska vidare till Värmland och hämta upp farmor och farfar för att åka till Norge imorgon!


Helgen har varit underbar, skönt att komma bort lite och träffa familjen.


Imorgon ska jag titta på andrahandslägenheten som jag får flytta in i 1 aug om jag tycker att den är fin och vill bo där :) Spännande ska det bli!

Av Camilla - 5 juli 2008 18:44


  • Solat
  • Gått promenad
  • Sovit
  • Bränt axlarna
  • Träffat Tobias och Andreas
  • Druckit öl
  • Spelat bangolf( nöjd kajsa?;))
  • Kommit på delad förstaplats med mamma

Hungrig nu. Tur att middagen snart är klar :)

Av Camilla - 5 juli 2008 10:11

Underbart att vakna upp här och en stor frukost är framdukad, en mamma på strålande humör (ja, pappa också såklart men han satt ute och hade redan ätit) och solen skiner :D


I eftermiddag kommer brorsorna hit, vi ska iväg allihopa och spela minigolf och dricka lite öl, sen blir det middag här hemma :) Kommer säkert gå att sitta ute. Det gjorde vi igår.


Dags att sätta mig ute och sola.

Av Camilla - 4 juli 2008 13:14

Sitter på jobbet och längtar efter att få ta tåget till Stockholm :D Om tre timmar går tåget! Ska bli så kul och trevligt att träffa familjen och kanske nån kompis som har tid för mig :)


Nä, sista rycket innan helg.

Av Camilla - 3 juli 2008 19:00

Jag fick nästan en ros idag. När jag gick från jobbet mötte jag en kille som höll i en ros som han räckte fram till mig och sa "en ros". Jag log och gick vidare :)


Precis ätit middag, kyckling och wokgrönsaker. Ska gå och till ica snart och hämta ut min mobil. Den har varit saknad :) Sen måste jag packa inför resan till Åkersberga imorgon.



Av Camilla - 3 juli 2008 14:42

Nu funkar bloggen igen. Den har varit nere under natten och dagen tydligen. Snart klar med kvartalsrapporten här, ska bara fixa med några diagram :)


Imorgon efter jobbet åker jag med X-2000 till Stockholm, framme där redan 17.40 :) Längtar! Hoppas det är fint väder hela helgen så jag kan sola lite.  

Av Camilla - 2 juli 2008 21:23

Det blir en tidig kväll ikväll känner jag. Borsta tänderna, bort med smink och sen hopp i säng. Får se om det går att somna, så himla ljust ju. Fick mitt paket från Ellos idag, har visst beställt lite allt möjligt från alla möjliga postordersidor ;) Väntar på ett paket från hm också. Känns skumt att alla sommarkläder reas ut nu, känns som sommaren knappt har börjat ju.


I morgon hoppas jag att jag får tillbaka min mobil som varit på lagning. Den skickades tydligen idag.



Av Camilla - 2 juli 2008 11:59

Har fått mkt gjort idag så nu förtjänar jag lunch! Det blir köttbullar, wokade minimorötter och gräddfil :) En god blandning faktiskt. Efter det är det möte på IT-enheten.


Hade lite småont i huvudet i morse efter gårdagens två drinkar ;) Men det är borta nu.







Ovido - Quiz & Flashcards