Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Camilla - 30 juli 2008 23:04

Då var man supermätt igen då :P Vi åt på en thairestaurang och sen gick vi till en pub efteråt. Imorgon ska jag äta hotellfrukost med mamma och pappa ;) Ma, mat, mat.


God natt.

Av Camilla - 30 juli 2008 13:37

Proppmätt efter lunch på O'learys. Jag åt hamburgertallrik och drack en stor stark :D


Tänkte ta en powernap nu. Sen kommer Johan hit, han ska äta middag med oss ikväll.

Av Camilla - 30 juli 2008 10:16

Jag tog med mamma och pappa till tapasrestaurangen igår, som jag nu varit på tre gånger :) Vi åt och drack gott. Efter middagen blev det en promenad längs strömmen och sen gick vi hem. Jag har sovit bra i nya lägenheten, den är så liten och mysig :)


Idag blir det en tur på stan, lite lunch här och sen middag på nån restaurang ikväll. Lyx!

Ovido - Quiz & Flashcards