Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Camilla - 16 juli 2008 19:32

Nu har vi ätit middag, wok :) Gott och starkt! Nu slappar jag och Kajsa i soffan framför mtv och Kalle diskar. Snart ska vi se film och ta fram cola och godis :)

Av Camilla - 16 juli 2008 16:25

Framme i Götet hos Kajsa och Kalle (fast Kalle är på jobbet fortfarande). Spårvagn har vi åkt hit :) Min första spårvagnsresa tror jag. Spännande ;) Fick samtal från jobbet på vägen, de behövde statistik åt pressen. Lite svårt för mig att fixa härifrån men Janne skulle ringa imorgon och så skulle jag förklara hur man gör.


Nu fixar Kajsa te åt mig :) Jättehärlig lägenhet. Stor, ljus, fräsch! Och inte alls långt till city. Sen ska vi laga mat till Kalle kommer hem. Nu fick jag mitt te :D

Av Camilla - 16 juli 2008 09:25

Förkylingen har blivit värre, känner mig tung i huvudet men jag packar ipren och halstabletter :) Blir nog att sova på bussen.


Johan packar också. Han ska på Iron Maiden ikväll på stadion :) Blir nog grymt.


Krävs nog en dusch nu och lite sköna kläder för att bli som folk.

Ovido - Quiz & Flashcards