Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Camilla - 11 juli 2008 20:59

Så klockren sketch på allsången i tisdags.  Jag skrattar iaf!

Av Camilla - 11 juli 2008 19:30

Nu har jag och Johan semester! Ska bli skönt att vila upp sig lite. Jag har planerat in en tripp till gbg nästa vecka till Kajsa och Kalle :) Jag och Kajsa ska bland annat gå på Stina-Lees berömda bloggfest :D haha kommer bli grymt! Annars kommer jag nog vara en del i Åkersberga under semestern.





Av Camilla - 11 juli 2008 11:36

Vaknade 7.45 Försov mig alltså. Kom till jobbet lagom till fikat där det dukats upp med massa gott bröd och olika pålägg och grönsaker :) Och så kaffe såklart.

Efter det blev det full rulle. En journalist var här och ville ha statistikuppgifter som jag fick plocka fram medan hon väntade. Fel dag för sånt tycker jag :P Men jag lyckades få fram det. Nu har jag en lista här på massa saker jag ska ha klara innan jag går på semester. Mycket att göra så dan kommer gå fort :)


Bäst att börja beta av.

Ovido - Quiz & Flashcards