Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Camilla - 13 juli 2008 21:01

Nu ska vi se filmen besatt som går på 3.an Läskigt värre ;)

Av Camilla - 13 juli 2008 17:26

Vi kom precis tillbaka från Camilla där vi ätit tårta och druckit kaffe. Hennes pojkvän och hans föräldrar och bror var där också. Dom var trevliga. Var kul att se Camillas nya lägenhet nu när hon har målat och köpt möbler. mycket fint har det blivit.



Av Camilla - 13 juli 2008 12:45

Mamma och pappa har åkt till värmen, närmare bestämt Kroatien. Fick precis mess om att de var framme. Avundsjuk? Jag? Aldrig ;)

Av Camilla - 13 juli 2008 10:55

Jag har ätit frukost. Yoghurt med jordgubbar, linfrön och solrosfrön och så ägg, kaffe och juice :) Johan är lte smått bakis men han har kommit upp nu iaf och ska göra mig sällskap i soffan.


Camilla (Johans syster) fyller 22 idag så i eftermiddag ska vi fika med familjen. Jag har inte träffat Johans familj efter att Johan berättat att jag gjort slut. Hoppas att det inte blir konstig stämning :(


Vill gå ut och lägga mig i solen idag :D


Ovido - Quiz & Flashcards