Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Camilla - 10 juli 2008 18:28

Vi planerar partykvällar i Stockholm och Norrköping :)

Av Camilla - 10 juli 2008 17:55

Till jobbet på jordbruksverket :D Du är bäst!


Så här glad är hon över nya jobbet ;)

Av Camilla - 10 juli 2008 10:56

Semestern närmar sig med stormsteg. 1 och en halv dag kvar :) under eftermiddagen ska jag vara med på en utbildning där dom som går den kan ställa frågor till mig. Om jag kan svara får vi se ;) Ska äta lunch med Helén om en timme, vet inte vad det blir än.


Pratade med Kajsa igår, vi uppdaterade varandra om sånt som hon inte läst i min blogg eftersom hon inte har internet än (plus lite till, allt skrivs inte i bloggen you know ;)) och det som hänt hos henne som hon inte kunnat skriva, också på grund av brist på internet. Så nu är vi alltså back on track igen :D Snart ska jag dit och hälsa på!


Ovido - Quiz & Flashcards