Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Camilla - 15 juli 2008 21:40

Kollade allsång men var rätt dåligt idag. Just nu är det big shots på 5.an Det är lite sex and the city fast med män. Ganska kul :) Männen träffar massa kvinnor och sen ses dom över drinkar (ja faktiskt, män måste inte jämt dricka tråkig öl ;)) och diskuterar sina problem.


Ska ta en sista kopp te innan jag går och lägger mig för att lindra halsen. Göteborg, Kajsa och Kalle, här kommer jag :)

Av Camilla - 15 juli 2008 17:55

10 favoriter
Dialekt: Göteborska

Mat:  Stark
Låt: Nån med MJ
Tecknad figur: -

Sport: Fotboll
Komiker: Magnus Betnér

Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad

Soloartist: Michael Jackson



9 för tillfället
Humör: På topp
Tanke: Måste ta disken
Kläder: Rosa t-shirt och (ful)trosor (hihi)
Bakgrund: TV
Känsla: Ont i halsen

Tid: 17.57
Bästa sak: Lillkatten ligger bredvid mig

Irritationsobjekt: Värmen




8 första
Bästa vän: Hani
Husdjur: Katten Cesar 

Kyss: Jesper

Piercing: Öron

Förälskelse: Mattias
CD skiva: -
Bil: Har aldrig haft någon

Ord: -


7 senaste
Telefonsamtal: Farmor igår
Mat: Kotlett med minimorötter och kall sås

Dryck: Vatten

Biltur: Idag till centrum med Johan

Tv-program: Äntligen hemma står på nu
Spelad låt: Nån från mamma mia ;) 

Köpta klädesplagg: Skor igår



6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej

Brutit mot lagen: Det har jag säkert

Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja

Varit med i tidningen: Ja


5 nej tack;
Skolämne: Matte

Mat: Potatisbullar
Musik: Dansband
Dryck: Whiskey
Djur: Insekter


4 saker
Du gjorde igår kväll: Var på bio, shoppade, åt på restaurang, åkte tåg
Du kan höra just nu : Tv, knappande, Johan,

Du inte kan leva utan: Familjen, vännerna, mat,

Du gör när du har tråkigt: Sover, dansar, städar
 


3 personer

Du kan berätta allt för: Familjen, Johan och Kajsa 
Du tycker om: Familjen, Johan, vännerna

Du inte gillar: -



2 val
Coca Cola eller Fanta: Coca Cola
Hund eller katt: Katt

1 önskan
Att få leva ett långt och lyckligt liv

Av Camilla - 15 juli 2008 17:07

Nu är jag peelad och insmord med Brun Utan Sol ;) Det går ju inte an att komma ner till västkusten och vara blekfis bland alla pepparkakor.  


Har fått ont i halsen, vilket inte känns så kul. Köpte starka halstabletter och ska dricka te ikväll för om det är en förkylning på g så kan den inte komma mer olägligt. Jag ska ju träffa min bästis och ha världens roligaste dagar :D Jag vägrar att bli sjuk.


Nu ska vi äta middag.

Av Camilla - 15 juli 2008 11:42

Det blev en heldag igår. Vid 14 tiden åkte jag och Johan til Norrköping. Vi gick runt på stan och shoppade lite. 50-70 % rea på Vagabond så varsitt par skor blev det :) Johan köpte en weekendbag också.


Efter shoppingen åt vi tapas på Maneza, jättegott. Drinkar blev det också. Jag drack en så himla god, may day hette den - rom och massa frukt :) En Pina Colada blev det också och lite vin till maten ;)


Sen åkte vi till Linköping och gick på bio. Mamma Mia såg vi. Jättehärlig film! Helt klart sevärd :)


Idag har vi några ärenden på stan, inte så mkt mer inplanerat. Johan ska till Jonas ikväll och ladda inför morgondagens resa till Stockholm och Maidenkonserten!

Ovido - Quiz & Flashcards