Direktlänk till inlägg 16 april 2007

Helgen

Av Camilla - 16 april 2007 09:48

I lördags tog vi med oss en filt och la oss och solade i gräset. Skönt med sommarvärme men samtidigt läskigt att det är så här varmt så tidigt.


På kvällen grillade vi hos mamma och pappa. Fläskfilé och fläskkarre med hemmagjord klyftpotatis. Supergott! Kollade på hockeyfinalen sen, där Modo tyvärr vann över LHC.  


Igår fick vi för oss att åka till domarudden och gå milbanan och ta med matsäck. Vi gick till Ica och köpte frallor och en kanelbulle till mig :-) Vi tog också med oss kaffe, frukt och blåbärssoppa. Vid 11.30 började vi vår vandring. Någonstans missade vi dock markeringen och gick fel (!!). Vi började känna att vi nog borde ha gått minst en mil redan och insåg att vi nog hade gått fel. Jag ringde till pappa för att fråga om vägen. Kom fram till att vi gick på Roslagsleden som ju inte går runt utan den fortsätter bara åt ett håll så vi fick vända och gå tillbaka!! Det kändes riktigt tungt med tanke på att vi visste hur långt vi hade gått. Jag varnade Johan för att jag nog inte skulle bli så lätt att ha att göra med på vägen tillbaka. Har en tendens att klaga som ett litet barn när det blir jobbigt haha Men det gick bra. Jag är stolt över mig själv :-D kl 17.00 kom vi äntligen fram efter jag vet inte hur många mil. 2,5-3?  Blev pizza på Golden West till middag. Det tyckte vi att vi hade förtjänat :-) Blev en jobbig vandring men vi hade faktiskt roligt heeela vägen :-D 


Sov som en stock i natt och vaknade vid 8.30 Har ont i kroppen idag. 


Dagens låttips: Rihanna - Umbrella


På bilderna var vi fortfarande oförstörda och omedvetna om vårat misstag haha 

 
 
Ingen bild

Kaj!

16 april 2007 10:44

Ni är för roliga =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 14 augusti 2008 23:26

Ja ska byta blogg. Maila till millan_girl@hotmail.com  (jag var 13 när jag fixade adressen, ok? haha) om ni vill ha adressen....

Av Camilla - 14 augusti 2008 14:06

Det blev en helkväll med världens bästa Helén igår :) Vi drack lite vin och nån drink hemma hos henne och sen blev det studentstället Trappan. En del dans blev det men det stängde kl 1, vilket säkert var bra.   Ikväll ska jag packa inför min lilla L...

Av Camilla - 13 augusti 2008 15:26

Har precis varit på en föreläsning om missbruksvården här i Norrköping. Det var intressant, trots det hade jag svårt att hålla ögonen öppna ;) När jag kommer hem ska jag sova middag. ...

Av Camilla - 13 augusti 2008 08:05

Idag är det onsdag, vilket innebär att det bara är två dagar till jag flyger till London och hälsar på Sefaat :D Blir bara över helgen men bättre än inget. Ska bli så kul, speciellt eftersom jag aldrig har varit där. Dessutom var det längesen nu som ...

Av Camilla - 12 augusti 2008 12:22

Det blev hemmagjorda köttbullar med gräddfil och wokade minimorötter till lunch :) En riktig höjdare! Under resten av lunchen ska jag läsa min bok. ...

Ovido - Quiz & Flashcards