Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

I Åkersberga

Av Camilla - 20 juli 2008 22:25

Äntligen i Åkersberga hos mamma och pappa. Åkte lite hastigt och lustigt på grund av omständigheter.


Har bestämt mig för en liten bloggvila under veckan jag är här. Känns inte bra att hålla uppe en fasad i och med att jag åkte hit så tidigt för att jag och Johan har det svårt.

But I'll be back. Om det händer något extra storslaget lär jag ju inte kunna hålla mig borta :) Dessutom är jag en riktig människa och inte bara en bloggkaraktär så finns på telefon, msn osv om man vill nå mig ;)


Under veckan ska jag iaf träffa kompisar, umgås med familjen och fira Tobbes 22-årsdag :)


Nu vill jag att alla som läser inlägget lämnar en kommentar :D vore skoj. Snälla ;) puss på er.


 
 
Ingen bild

J

20 juli 2008 23:07

älskar dig!

 
Ingen bild

akesolweig@live.se

20 juli 2008 23:07

Du förstår väl att mormor är
orolig för dig,men du klarar
säkert upp det.Kramar

 
Carro

Carro

20 juli 2008 23:46

klart jag ska lämna en kommentar ;) skönt å få komma hem till familjen när man inte mår så bra. mamma kan alltid ta hand om en :) hoppas det inte dröjer alltför länge tills nästa inlägg bara ;) kram!

http://jisses.blogg.se

 
Kajsa

Kajsa

20 juli 2008 23:49

Jag tänker på dig min Camilla. Hoppas du får en lugn och skön vecka i Åkersberga, det behöver du nog! Ha det så bra och hälsa din familj!

http://spiceupyourlife.blogg.se

 
Ingen bild

Big bro

21 juli 2008 11:39

Hej!

Vi som inte jobbar måste ju ta en fika. ;) Jag åker till Smörkransen. Men messar dig på mobilen först - exakt i detta NUUUUU. :) Kram / /A

 
Lisa

Lisa

21 juli 2008 12:32

Ta hand om dig Camilla, vi tänker på dig och hoppas att du får det skönt i Åberga, bara koppla av och så!! Åkersberga är ett bra ställe att koppla av på faktiskt :) Puss o kram på dig!!

http://lillaisbiten.blogg.se

 
Helén

Helén

21 juli 2008 13:44

Men hallå Bara lämna mig sådär .... =(
Men å andra sidan så e de sönt att komma hem å bli ompysslad av mamma ibland
Kramizz

http://jagochnissarna.blogg.se

 
Emma

Emma

22 juli 2008 12:13

Hoppas att allt går bra, det är skönt att vara hemma hos familjen ibland :) Åker upp till Norrköping v. 33, hör av dig om du vill ses över en fika!

http://emmchen.blogg.se

 
Kajsa

Kajsa

22 juli 2008 21:50

När ska vi ta de där två flaskorna vin då?

http://spiceupyourlife.blogg.se

 
Ingen bild

Sef

23 juli 2008 18:41

Njut av Åkers medans du kan! Jag börjar redan sakna det...elelr allfall människorna där :)

Se till att fixa så att du kan stanna längre här så vi kan hänga ordentligt :)

Saknar dig, puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 14 augusti 2008 23:26

Ja ska byta blogg. Maila till millan_girl@hotmail.com  (jag var 13 när jag fixade adressen, ok? haha) om ni vill ha adressen....

Av Camilla - 14 augusti 2008 14:06

Det blev en helkväll med världens bästa Helén igår :) Vi drack lite vin och nån drink hemma hos henne och sen blev det studentstället Trappan. En del dans blev det men det stängde kl 1, vilket säkert var bra.   Ikväll ska jag packa inför min lilla L...

Av Camilla - 13 augusti 2008 15:26

Har precis varit på en föreläsning om missbruksvården här i Norrköping. Det var intressant, trots det hade jag svårt att hålla ögonen öppna ;) När jag kommer hem ska jag sova middag. ...

Av Camilla - 13 augusti 2008 08:05

Idag är det onsdag, vilket innebär att det bara är två dagar till jag flyger till London och hälsar på Sefaat :D Blir bara över helgen men bättre än inget. Ska bli så kul, speciellt eftersom jag aldrig har varit där. Dessutom var det längesen nu som ...

Av Camilla - 12 augusti 2008 12:22

Det blev hemmagjorda köttbullar med gräddfil och wokade minimorötter till lunch :) En riktig höjdare! Under resten av lunchen ska jag läsa min bok. ...

Ovido - Quiz & Flashcards