Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Camilla - 27 juni 2007 19:43

Jag vill åka utomlands! Sitter och kollar på sista minuten resor och drömmer mig bort :-D Finns faktiskt för runt 1500. Om man skulle ta och slå till. Det där med pengar löser sig ju alltid ;-)





Av Camilla - 27 juni 2007 17:03

Jag och Polarn har precis sovit i 20 minuter, perfekt. Nu är vi pigga :-) Älsklingen har varit och handlat mat för några dar. Skönt, då slapp jag ge mig ut i regnet ;-) Tycker om att det har regnat idag (med minus då för extremt frizzigt hår) för jag har ju ändå jobbat ;-) Vädret kanske sparar sig till vår semester?!


Tobbe är i Bulagrien nu. 37 grader skulle det tydligen vara där. Jag hade dött. LAGOM varmt vill jag ha, för jag är svensk ;-) Ordet existerar väl bara i Sverige har jag för mig..alltså själva betydelsen för det vore ju konstigt om man sa lagom på svenska någon annanstans..hm, nä nu snurrade jag till de :-)


Nu är jag hungrig!



Ovido - Quiz & Flashcards