Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Camilla - 25 juni 2007 21:21

Gillar verkligen Kajsas tavlor haha så balla!

Av Camilla - 25 juni 2007 20:56

Här kommer bilder från Justin-konserten

Av Camilla - 25 juni 2007 17:51

Beställde precis två prenumerationer. 4 nummer av Elle + en dvd-film för 99 kr och 4 nummer av Cosmopolitan + Ck-parfym för 98 kr. Alltså: 8 nummer, en parfym (15 ml) och en dvd-film för under 200. Inte dåligt de :-)


Dags att göra middag snart kanske. Blir korvgryta. 

Av Camilla - 25 juni 2007 16:26

Av Camilla - 25 juni 2007 09:26

Har haft en underbar helg i Östergötland! Midsommar firades som sagt i Norrköping hos Kajsa och Kalle. Vi kom dit vid 12 men tyckte väl att det var liiite tidigt att börja dricka då. Eller egentligen var vi rädda att om vi började dricka så tidigt så skulle det inte finnas nån alkohol kvar sen på kvällen ;-) Så när vi kom dit satte Kalle och Johan upp en spotlight som det var nåt knas med och sen åt vi några mackor.


Vid två nånting började vi dricka och spela spel, Risk hette spelet. Nåt krigsspel där man skulle ta över länder. Jag var väl inte alltför engagerad i spelet men vann ändå ;-) Såklart!


Senare på eftermiddagen dök en kompis till Kalle upp så då satte vi igång med maten. Blev en härlig blandning av sill, potatis, sallad och lasagne :-) Och jättegott bröd som Kaj hade bakat! Lite sol tittade fram när vi skulle äta så vi satt ute på balkongen och åt och sjöng snapsvisor för grannarna ;-) Till efterrätt åt vi kladdkaka, grädde och jordgubbar. Mums!


Kvällen fortsatte med drickande, charader och dans! Dansen var det bara jag och Kaj som stod för iofs! En till kompis till Kalle dök upp och Kajsas kompis Helen och hennes dotter tittade förbi en stund. Senare ville Kaj ut och åka rutschkana i regnet för det hade vi planerat men alla bangade, även jag ;-)


Vi somnande rätt tidigt (kl 1?) och var väl inte allför trötta på morgonen. Vid elva tog jag och Johan tåget till Mjölby och Kajsa åkte iväg på semester, en roadtrip med delar av sin familj, till Göteborg, Strömstad och Norge och allt vad de skulle till.


Vädret var ganska fint i Mjölby. På lördagskvällen blev det grillning och promenad till skogen. Jag var smart och hade vita tygskor på mig :-P Måste nog tvätta dom. Vi tittade på alla kattungar som hade kommit också. Polarn och Pyrets syskon :-) Så söta. Två av dom var kopior av våra! Både utseendemässigt och till sättet.


Idag är det (återigen) dags för mig att ta tag i uppgifterna. Ska verkligen försöka idag :-) Sen tror jag det blir jobb resten av veckan som för övrigt är den sista innan semester :-D Ledigt hela juli för oss båda! Än så länge är det bara Varberg och Göteborg som är planerat.


Nä nu måste jag sätta igång med...nåt. Bilder från midsommar kommer inom kort!





Ovido - Quiz & Flashcards