Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Camilla - 21 juni 2007 13:04

Nu har vi varit på systemet och fixat dricka till i morgon då det bär av till Kajsa och Kalle i Norrköping! kl 10 går bussen och då är den framme vid 12, lagom till när man "får" börja dricka ;-) Johan håller på med mitt hår men nu tar han fram tejp, verkar oroväckande haha


I helgen tänker vi passa på att hälsa på Johans familj också, hoppas att det är fint väder nån dag åtminstone. Kanske man kan grilla lite :-)


Jag är hemma idag för att göra dom där två uppgifterna som ska in idag, har lyckats få tag på en av böckerna men det går bara att göra en av uppgifterna med hjälp av den. Hm..tvivlar på att jag får nånting gjort idag :-P Om inte uppgifterna mailas in idag så får man göra en extra uppgift. Blir nog så för mig. Har inte orkat med det där när jag har jobbat tyvärr.


Jaha nähe..om man skulle ta och diska, eller nåt annat kul.





Ovido - Quiz & Flashcards