Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Camilla - 15 juni 2007 22:38

Älsklingen har somnat i soffan. Han är finast!



Av Camilla - 15 juni 2007 10:14

Leeedig idag :-D Meningen var egentligen att jag skulle börja med uppgifterna på sommarkursen och det sa jag till chefen också, att jag inte kunde jobba därför. MEN jag har inte fått tag på böckerna så jag kan inte göra dom, alltså behöver jag inte göra ett smack idag :-) Känns både bra och dåligt iofs. Den ena boken skulle jag köpa men det har varit strul med leveranserna på den så om man hade problem att få tag på boken så kunde man maila in uppgiften lite senare när man fått tag på den. Bra. Den andra boken skulle jag låna på biblioteket och hade reserverat den men den som lånade den innan har inte lämnat tillbaka den än. Dumt.


Nu har de målat klart balkongen, väggar, golv och tak. Blev jättefint :-) Tyvärr har färgen inte torkat än för dom var här för nån timme sen och målade klart golvet. Jag som ville sitta där sen. Har inte solat på hela veckan ju. Suttit instängd på ett kontor. Buhu. Är ju sol idag ju. Kanske får bege mig nån annastans då. 


I helgen blir det kanske lite shopping i Täby centrum, beorende på vädret. Jag vill köpa shorts! Och  Ikväll blir det  mys med middag med vin, det som blev kvar i boxen från i lördags. Inte så mycket kvar konstigt nog, säkert bara ett par glas. Fattar inte hur jag och Johan nästan drack upp en hel! Förutom Christofer och Lisa som drack varsitt glas :-) Fick ju gin och tonic av dom :-) Jag får skylla på Johan. Han drack säkert myyycke mer än jag ;-) 


Ska nog städa lite idag, laga middag till Johan när han kommer hem kanske och sätta på mig nåt fint ;-)  


Trevlig helg på er.  




Ovido - Quiz & Flashcards