Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Camilla - 7 augusti 2008 13:33

Johan och katterna ska komma till mig idag :D Polarn och Lillan, som jag har saknat dom. Ha dom hos mig ett dygn kan väl inte göra något? ;)

Av Camilla - 7 augusti 2008 13:21

Jag åt lunch hemma. Hade några ärenden på stan så tyckte att det var en bra idé :) Kunde till och med ligga och vila i några minuter. Dessutom fick jag luft och extra motion. Nu borde eftermiddagen bara flyga fram :D

Av Camilla - 7 augusti 2008 07:53

Ska snart sitta i telefonkö till Linköpings universitetssjukhus. Jag behöver nytt recept. Ringde häromdagen men då var det upptaget till telefontiden var slut. Don't you just love it. Måste ringa elgiganten också för det blev något strul med min beställning av kameran (den rosa fina från samsung), pengarna har kommit in men de kan inte se vilken vara jag har beställt. Don't you just love it ;) Så ska ringa och ordna det och beställa extra minne samtidigt.


JA, på arbetstid gör jag detta ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards