Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Camilla - 1 augusti 2008 20:34

NU ska jag till Helén, precis som förra helgen när jag var där lär det bli grymt :D

Av Camilla - 1 augusti 2008 19:33

Vet inte hur jag ska göra med bloggen. Förstår att Johan inte vill läsa om mitt nya liv, förstår också att det är svårt för honom att inte gå in och läsa. Ska jag starta en ny blogg, byta namn? Lägga ner helt? Ska jag ta hänsyn till problemet eller inte? Svårt, jag älskar att blogga :)


Snart ska jag till Helén, later!

Av Camilla - 1 augusti 2008 17:22

Snart är alla kartonger uppackade. Inte ens en sån där kartong kvar som brukar förbli stående :P Tänkte mig lite räkor och avokado till middag.


Längtar massor till imorgon för då kommer Jessica hit :D Blir säkerligen en tur på stan och sen party med Helén! Söndagen lär väl blir en härlig bakisdag ;)

Av Camilla - 1 augusti 2008 11:24

Nu står flyttkartongerna packade. Fler än jag väntat mig, som vanligt alltså. Tvättat har vi gjort också så då slipper jag det på ett tag.


Blir lite lunch nu, sen åker vi med sakerna till Norrköping och mitt nya liv där!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards