Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Camilla - 6 augusti 2008 18:05

Zappar bland kanalerna och vem får jag se? Jo Pingu! :) Ett kärt återseende. Han är ju för söt.

Av Camilla - 6 augusti 2008 15:01

Våra två verksamhetschefer Thomas och Janne tycker att jag ska börja spela handboll igen och att dom ska vara mina managers haha Janne är nämligen orolig att jag ska börja leva studentliv och svepa en flaska vin mitt i veckan nu när jag bor i studentlägenhet ;)


En comeback efter 8 år? Nja, får nog göra dom besvikna.

Av Camilla - 6 augusti 2008 08:01

Så himla trött idag. Snoozade en gång i morse som jag brukar och sen stängde jag av och somnade om. Men vaknade som tur var efter 10 minuter och släpade mig ur sängen. På dom 10 min hann jag drömma hur mycket som helst. Jag drömde om Kajsa och Kalle bland annat, dom skulle flytta till Göteborg (hemsk tanke haha). Eh, mitt undermedvetna är lite efter ;)


Jag skyller min trötthet på vädret ;) Jag menar hur lätt är det att vara pigg när världen är grå och blöt?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards